Blog zawiera fotorelacje z mych prywatnych wycieczek po szeroko pojętej Jurze, Wyżynie Miechowskiej, Ponidziu, Dolinie Pilicy oraz bliższych i dalszych okolicach.
Główną formą aktywności jest oczywiście rower i piesza wędrówka, ale będą też relacje ze spływów kajakowych, a że mam głęboką awersję do rywalizacji więc wszystko na spokojnie i z pełnym luzem...
Pełna wersja bloga z podziałem geograficznym i chronologicznym dostępna jest w jednej z sekcji serwisu JuraPolska.com, dokładniej na JuraPolska.com/wycieczki. Zamieszczone w nim fotorelacje są znacznie bogatsze w zdjęcia i opisy...

poniedziałek, 18 maja 2020

do Piekła Bolmińskiego

Wybór trasy/celu trudny był tym razem bardzo, ostatecznie ze względu na dość silny wiatr i niepewne prognozy padło na pętlę z Włoszczowej /-y.
Celem głównym był zachodni skrawek Gór świętokrzyskich, a dokładniej kraniec Grząb Bolmińskich z rezerwatem Milechowy i Jaskinią Piekło Bolmińskie / Piekło pod Małogoszczem. Trasa dla mnie wtórna, poza małym kawałkiem k/Rząbca jeździłem już wcześniej tymi drogami, a że fajne to czemu by nie pojechać po raz kolejny i nie ostatni jak los pozwoli.

Pełna fotorelacja: http://jurapolska.com/wycieczki/rowerowa_18052020.php



2 komentarze:

  1. O, nasze okolice. Jak pięknie pokazane!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale dawno tam nie byłem. Przydałoby się wrócić i to jak najszybciej...

    OdpowiedzUsuń