Blog zawiera fotorelacje z mych prywatnych wycieczek po szeroko pojętej Jurze, Wyżynie Miechowskiej, Ponidziu, Dolinie Pilicy oraz bliższych i dalszych okolicach.
Główną formą aktywności jest oczywiście rower i piesza wędrówka, ale będą też relacje ze spływów kajakowych, a że mam głęboką awersję do rywalizacji więc wszystko na spokojnie i z pełnym luzem...
Pełna wersja bloga z podziałem geograficznym i chronologicznym dostępna jest w jednej z sekcji serwisu JuraPolska.com, dokładniej na JuraPolska.com/wycieczki. Zamieszczone w nim fotorelacje są znacznie bogatsze w zdjęcia i opisy...

piątek, 26 kwietnia 2019

Nowy asfalt z Zagórza do pomnika nad Bodziejowicami

W dzień ciężki upał z temp. 27-28stC skutecznie zniechęcił do jakiejkolwiek dalszej jazdy, lecz pod wieczór ruszam na e-biku by w naturze sprawdzić kolejną wyasfaltowaną polną drogę na Progu Lelowskim...

Pełna fotorelacja: http://jurapolska.com/wycieczki/rowerowa_26042019.php

2 komentarze:

  1. Wycięcie brzóz przy krzyżu to barbarzyństwo!!! Najczystszej wody wandalizm urzędowy. no ale te zabiurkowe króle juliany to przecież wiedzą lepiej "ja wiem lepiej, bo ja mam pieczątkę... mam ją prawda?"

    Całość trasy śliczna, wiadomo my tęsknimy do szlaków gruntowych, szutru, klepiska, ale inni ludzie wolą asfalt, zwłaszcza ci którzy mieszkają w pobliżu i z tych traktów korzystają. Kiedyś tak samo się zżymałem na wyasfaltowanie drogi przez pasmo Brznki. No ale dla miejscowych to kilkanaście kilometrów codziennej ulgi w dojazdach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety często wycinają drzewa, bo stare, bo zawadza, bo głupota i patrzenie na koniec swego nosa tylko... Niestety to nie tylko obserwacje własne, lecz również innych turystów oraz pracowników różnych organów ochronnych.

    Z asfaltowaniem - częściowa zgoda, dla miejscowych to ulga, choć czasem szuter w zupełności wystarczy.

    OdpowiedzUsuń