Blog zawiera fotorelacje z mych prywatnych wycieczek po szeroko pojętej Jurze, Wyżynie Miechowskiej, Ponidziu, Dolinie Pilicy oraz bliższych i dalszych okolicach.
Główną formą aktywności jest oczywiście rower i piesza wędrówka, ale będą też relacje ze spływów kajakowych, a że mam głęboką awersję do rywalizacji więc wszystko na spokojnie i z pełnym luzem...
Pełna wersja bloga z podziałem geograficznym i chronologicznym dostępna jest w jednej z sekcji serwisu JuraPolska.com, dokładniej na JuraPolska.com/wycieczki. Zamieszczone w nim fotorelacje są znacznie bogatsze w zdjęcia i opisy...

niedziela, 25 marca 2018

W końcu wiosna

Okolice Włodowic

Pierwsze tegoroczne, moje znaczy kuestowe, jeszcze nieśmiałe przylaszczki.
Rozwija się szczyr, kwitną przebiśniegi, latają pojedyncze motyle i pszczoły, w bajorku poniżej pierwsza żaba - wiosna znaczy.

Okolice Włodowic

No i oczywiście żmije też są, choć zdaje się wycinki na kępach tarniny i orka nieużytków zaszkodziła nieco populacji.

1 komentarz:

  1. U mnie jeszcze żmij nie widać, choć już przebudzone z tego co mi mówiono. Ani przylaszczek.

    OdpowiedzUsuń