Blog zawiera fotorelacje z mych prywatnych wycieczek po szeroko pojętej Jurze, Wyżynie Miechowskiej, Ponidziu, Dolinie Pilicy oraz bliższych i dalszych okolicach.
Główną formą aktywności jest oczywiście rower i piesza wędrówka, ale będą też relacje ze spływów kajakowych, a że mam głęboką awersję do rywalizacji więc wszystko na spokojnie i z pełnym luzem...
Pełna wersja bloga z podziałem geograficznym i chronologicznym dostępna jest w jednej z sekcji serwisu JuraPolska.com, dokładniej na JuraPolska.com/wycieczki. Zamieszczone w nim fotorelacje są znacznie bogatsze w zdjęcia i opisy...

czwartek, 1 marca 2018

Zimowe olsy  w Dolinie Górnej Warty -  http://jurapolska.com/wycieczki/01032018.php

Obrazek

2 komentarze:

  1. No fajnie, ja ostatnio też wkorzystałem mrozy na maksa i przemierzyłem miejsca, w które wcześniej się nie zapuszczałem z racji zabagnienia (tylko raz mu but się zapadł, na szczęscie nie do przelania).
    Dzików i żurawi nie trafiłem, za to parę myszołowów i pustuła.

    OdpowiedzUsuń